چرا سفر به دبی را پیشنهاد می کنند؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 4 تير 1403
بازدید : 5
نویسنده : mozhgan

سفر سه روزه به دبی دلیل نمی‌خواهد! این شهر به قدری همه بهترین‌ها را در خود جمع کرده‌ است که اگر می‌خواهید بهترین سفر را تجربه کنید، یکی از اولین گزینه‌ها حتما دبی است. برخی از دلایل انتخاب دبی برای مقصد سفر و گردشگری عبارتند از:

طیف وسیع گزینه‌های خرید از بازارهای سنتی گرفته تا مراکز خرید لاکچری و شیک

دبی یکی از بهترین شهرها برای خرید لوکس از برندهای معتبر بین‌المللی است. در این شهر، مراکز خرید معروفی مانند امارات مال و دبی مال تا بازارها و سوق‌های سنتی نظیر بازار ادویه و بازار طلا، گستره وسیعی از تجربه خرید را در اختیارتان قرار می‌دهد.

مکان‌های تفریحی متنوع و سرگرمی‌های هیجان‌انگیز

از تورهای هلیکوپترسواری و پرواز با اسکای دایوینگ تا سافاری در بیابان و اسکیت روی شن، دبی گزینه‌های فراوانی برای تفریحات هیجان‌انگیز گردشگران فراهم می‌کند. تنوع برنامه‌های تفریحی این شهر، سفر را برای هر کسی که به این شهر می‌آید، مهیج و جذاب می‌کند.

رستوران‌های لوکس و سنتی با تجربه لذیذ غذاهای بین‌المللی

 دبی میزبان رستوران‌ها و سرآشپزهای برجسته‌ای است که غذاهای لذیذ و بین‌المللی را ارائه می‌دهند. از رستوران‌های دارای ستاره‌های میشلن گرفته تا غذاهای محلی در بازارها، تجربه چشیدن غذا در دبی فراموش‌نشدنی است.

جاهای دیدنی و شگفت‌انگیز

برج خلیفه، برج العرب، دبی مارینا و جزایر دست‌ساز نخل جمیرا، دبی دارای جاهای دیدنی بی‌نظیری است که ظرافت طراحی و زیبایی آن‌ها را در هیچ کجای دنیا پیدا نمی‌کنید.

نحوه گرفتن ویزای دبی

اگر چه برای همه ما بهترین حالت این است که برای رفتن به کشورهای کمتری نیاز به گرفتن ویزا داشته باشیم، اما متاسفانه دبی جزو این کشورها نیست. گرفتن ویزای دبی برای ایرانیان، تنها با داشتن پاسپورتی که ۶ ماه اعتبار داشته باشد، امکان‌پذیر است. در صورتی که این پاسپورت را دارید، کافی است به یکی از آژانس‌های مسافرتی یا کارگزاران مراجعه کنید. صدور ویزای شما ظرف مدت کوتاهی انجام می‌شود.

ویزای دبی نیاز به مصاحبه حضوری ندارد ولی قیمت ویزای دبی با نظر به اینکه در چه زمانی انجام می‌شود و نوع آن چیست، متفاوت است. به طور مثال انواع ویزای دبی عبارتند از:

ویزای ۱۲ روزه دبی

ویزای فوری دبی

ویزای سه ماهه دبی

ویزای یک ماهه دبی و…

هر کدام از این ویزاها مدت زمان حضور و اقامت شما در کشور امارات را مشخص می‌کنند.

نکته‌ای که در رابطه با ویزای دبی باید در نظر بگیرید این است که تردد در شهر برای دختران و پسرانی که ویزای باواسطه دارند، به تنهایی ممکن نیست. حتما باید والد و یا شخصی که نفر اصلی در ثبت ویزا محسوب می‌شود، همراه آن‌ها باشد. در صورت تخلف از این قانون جریمه‌های سنگین و گاه زندان در انتظار شما خواهد بود!

سایر مقالات.... هزینه سفر به استانبول




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com